„LTG Cargo“ pradėjo testuoti išmanią nuotolinės diagnostikos sistemą: tikisi sutaupyti iki 1,5 mln. eurų

LTG grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ pradėjo lokomotyvuose testuoti itin išmanią nuotolinės diagnostikos įrangą. Penkiuose „Siemens“ tipo lokomotyvuose įdiegta belgiška įranga bendrovei leis įvertinti pažangių technologijų pritaikymą prižiūrint techninį parką ir gabenant krovinius. Planuojama, kad pasiteisinus šiam tęstiniam projektui bendrovė galės užtikrinti dar efektyvesnę lokomotyvų parko priežiūrą ir sutaupyti iki 1,5 mln. EUR per metus.

Įdiegus naują stebėjimo sistemą bendrovė pradėjo nuolat stebėti plataus spektro lokomotyvų eksploatavimo parametrus bei signalus. Tai kompanijai leis iš anksto numatyti galimą detalių nusidėvėjimą ar gedimus. Nuotolinės diagnostikos įranga iš lokomotyvų rinks aktualius variklio, stabdžių sistemos, bendros lokomotyvo sistemos diagnostinius parametrus, bus stebimos sisteminės klaidos.

Remiantis sukaupta informacija bendrovė vystys išmanią remonto sistemą, leisiančią intuityviai prisitaikyti prie komponentų realios būklės ir iš anksto diagnozuoti galimus techninius sutrikimus ir užkirsti kelią dideliems gedimams.

„Visame pasaulyje sparčiai diegiamos technologijos keičia geležinkelio ir logistikos sektorių. Dirbtinis intelektas, daiktų internetas, automatizavimas ir robotika tampa vis labiau paplitę, atverdami kelią į didesnį efektyvumą, skaidrumą ir tvarumą.

Prioritetą inovacijoms teikiame ir „LTG Cargo“ tiek efektyvindami procesus, tiek ir techninio parko priežiūrą. Įprastai transporto priemonių priežiūra vykdoma arba profilaktiškai, arba jau fiziškai pastebėjus gedimą. Nauji diagnostinės laboratorijos sprendimai leis fiksuoti ir analizuoti duomenis nuotoliniu būdu ir iš anksto numatyti, kada ir kokios priežiūros reikės lokomotyvams. O tai savo ruožtu – leis padidinti lokomotyvų apyvartumą, išvengti prastovų ir teikti dar kokybiškesnes paslaugas“, – sako „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė.

Pasiteisinus eksperimentui bendrovė tikisi nuotolinės diagnostikos įrangą įdiegti 44 „Siemens“ tipo lokomotyvuose. Numatoma, kad šis bandomasis projektas bus tęsiamas iki šių metų galo.