Vilkikų puspriekabių pervežimai geležinkeliu – viena populiarių transporto pervežimo būdų, kuomet vilkikų puspriekabės, naudojant specialią įrangą, užkraunamos ant traukinio platformos. Kelionės geležinkeliu pabaigoje intermodaliniuose terminaluose puspriekabės perkeliamos atgal ant vilkikų, siekiant suteikti „paskutinės mylios“ paslaugą, t. y. pristatyti klientui krovinį „iki durų“. 

Puspriekabių vežimo geležinkeliais nauda visuomenei ir klientams 

Aplinkos apsauga

  • Mažinamas neigiamas poveikis aplinkai – 76 proc. visos aplinkos taršos sukelia krovinių vežimai automobilių transportu, 12 proc. – oro transportu, 10 proc. – vandens transportu ir tik 2 proc. geležinkeliais. 

Saugumas

  • Išvengiama daugelio eismo įvykių;
  • Nedidelė priklausomybė nuo oro sąlygų lemia saugesnį krovinio transportavimą visais metų laikais. 

Efektyvumas

  • Didelis krovinių įkrovimas;
  • Sunaudojama mažiau degalų; 
  • Greitesnės muitinės procedūros;
  • Išvengiama spūsčių pasienyje.

Bandomasis puspriekabių vežimas 1435 mm

Bandomasis puspriekabių vežimas 1435 mm

Tolesnės paslaugos plėtros perspektyvos

  • Plėsti puspriekabių vežimus į Vakarų ir Šiaurės Europos šalis; 
  • Kombinuojant vežimus įvairių rūšių transportu, didinti krovinių pristatymo „nuo durų iki durų“ į bet kurį tašką mastą; 
  • Aktyviai prisidėti prie vieno iš esminių Europos siekių – poveikio aplinkai mažinimo transporto sektoriuje pirmiausia siekiant didinti pervežimus geležinkeliais; 

„LTG Cargo“ puspriekabių traukinių paslaugų portfelį sudaro:

Kaunas–Duisburgas 

Kaunas–Trieste

Baltic Gates Train